Turvallisuussyistä olemme nollanneet kaikki Etunurkan salasanat heinäkuun lopussa. Tämä tarkoittaa, että sinun on luotava uusi salasana, kun käyt Etunurkassa ensimmäisen kerran sen jälkeen. Salasana on vaihdettava vain kerran, minkä jälkeen voit kirjautua sisään uudella salasanallasi.

Joillakin käyttäjillä on kuitenkin eri syistä ollut ongelmia salasanan vaihtamisessa. Salasanan vaihtamiseksi lähetämme sähköpostiviestin, jossa on linkki. Jos olet esimerkiksi vaihtanut sähköpostiosoitetta palveluun rekisteröitymisen jälkeen, järjestelmä ei tunnista sinua uudesta osoitteesta. Ongelmat voivat johtua myös muista syistä.

Olemme valmiita auttamaan sinua

Jos et jostain syystä voi luoda uutta salasanaa tai jos sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa, autamme sinua. Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme. Liitä viestiin tilausnumerosi ja ilmoita mahdolliset muut sähköpostiosoitteet, joita olet voinut käyttää profiilin luomiseen. Kerro myös mahdollisista virheilmoituksista.

Kirjoita asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]

Kaikki Etunurkan sisällöt ovat KotiMikron toimituksen valitsemia ja lukijoiden vapaasti ladattavissa. Etunurkan sisältö on tarkistettu markkinoiden johtavilla tietoturvatyökaluilla, joten Etunurkan ohjelmia ja muita sisältöjä voi käyttää turvallisesti. KotiMikron tilaaja voi jättää kysymyksiä Etunurkan ohjelmista ja muusta sisällöstä KotiMikron tukeen tai toimitukseen. Yhteystiedot löytyvät valitsemalla KotiMikron aloitussivulla Tilaajaedut-valikosta kohdan "Ota yhteyttä".